Helgen kom och helgen gick…

… och den var väldigt lat.

Alltså jag gjorde ju klar del 4 av manuset i går, och del 5 idag – för den här gången alltså, det kommer mera – men i övrigt så var det väl mest lat lat lat och Louise Hay’s meditationer/affirmationer. Håller på att somna i soffan varenda gång.
Hehe… det är visst till att bli avslappad…

Det vill säga! Jag ansträngde mig faktiskt att diska, och städade vid pass halva lägenheten i dag… vilket inte är nån direkt bedrift att skryta om eftersom den bara är på 31 kvm.
Men jag är fortfarande väldigt stel, inte minst i ryggen…

14 juli 2009 037 kopiera

Det var väldans blåsigt idag , vilket gjorde att det inte var särskilt skönt att sitta ute, men väl påklädd med dubbla tröjor gjorde att jag satt där ett tag i alla fall. Och sen på eftermiddagen började regnet ösa ner.
Men det luktade väldigt gott efteråt!

Och sen har man klämt några Adam Sandler-filmer. Big Daddy nu i kväll var den ena. Och vad tusan hette den jag såg tidigare i dag???
Äh, spelar roll…

Tror jag ska fortsätta titta på The Blacklist i morgon…
Eller The Americans…

9 jun 2009 Frösakull

