Bifocal astigmatism…

Eller  på  Svengelska: Having a narrow point of view
Eller nåt…

Satt för övrigt sisådär 4-5 timmar tidigare idag med manuset. Prologen + Del 1 är nu lagda åt handlingarna (läs:i mappen för sammanfogning med de andra delarna). Del 6 och parallellberättelsen slåss med varandra i hjärnan. Funderar allvarligt på att ta tag i Del 7 tills de där båda bråkat färdigt.

Av allt det här blev jag så trött i huvet att jag cyklade hem – tog en omväg så det blev nästan en mil istället för knappt 4 km. Varmt var det, och kvalmfuktigt efter allt regn som öste ner under förmiddagen. Men kroppen gillade det! – Och jag också.

Och nu har jag suttit ungefär lika länge och bara lekt med Pixlr och några bilder…
Visst har man kul!

Weekly Photo Challenge: Narrow

2 Comments

  1. Cykla är underbart. Har bara kunnat göra det några gånger för vädret. Inte för att jag är rädd att bli blöt, kameran tycker inte om vatten. Annars brukar jag ta kameran med mig på en 4-5 mila cykeltur.

    Gilla

    1. Här blåser det mycket också. Inte kul alls cykla i byar på 15 m/s – eller mer. Idag är det lugnväder med bara ca 10 m/s… och kraftiga regnskurar mellan varven… 😉
      Så man ger sig inte ut annat än korta måstesträckor. Jag som hade såna planer för den här sommaren…

      Liked by 1 person

Kommentarer inaktiverade.