Apropå regn…

…  varför kommer det alltid bara vatten i någon form där ovan ifrån?

16 Comments

  1. hahaha- Ninna- när jag klickar för att skriva kommentarer så är det inte alltid HELA inlägget kommer upp! Så var det nu! Ser NU att den där härliga låten ligger som video! Då förstår jag verkligen det du skrev! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Nej det gör ju inte det! Och när jag svarar nu på datorn under den där fliken du vet uppe till höger på bloggen, så ser jag ju bara rubriken på mitt inlägg. Plus det du skrivit förstås. Låten är helskön… Discoeran var inte dum. Mycket bra musik, många bra artister, musiker…

      Liked by 2 people

          1. …och rolig och konstig. För några månader sen kollade jag in Nick Kershaws video The riddle. Jag trodde jag kom ihåg den, men det gjorde jag inte förrän jag såg den och insåg då hur weird den var. Fast jag gillar att den är så underlig och lite läskig till och med 🙂

            Gilla

          2. Låten känner jag igen, men har nog aldrig sett videon. Men jag har aldrig sett särskilt mycket på musikvideos, även om jag sett att en del kan vara rätt knepiga. Har mest bara lyssnat på musik.
            Läcker den där bilden med hallonbåtarna, förresten!

            Liked by 1 person

Kommentarer inaktiverade.