Det är väl det som är poängen… Trots att man ser så lite av dem eftersom det är så mycket GRÖNT i vägen! Tror det är 6-8 stycken, men man vet aldrig! Det som inte växt upp av sig självt, har grannen planterat. Och jo! Bilden är tagen från min altan.
Kossorna hörs i och för sig inte heller

Cows in the field. Never hear them, and can hardly see them. Too much GREEN stuff! And I could joke about this – if I wanted too…
I would have preferred some open landscape…IMG_1985

Weekly Photo Challenge: Fun

 

4 reaktioner på ”Kossorna är på ängen

  1. Då har du nära till färsk mjölk! 😀 Själv är jag lite rädd att gå in i en hage med kor, de kommer galopperande emot en. Sist fick jag fly över ett elstängsel hahaha 😀

    Gilla

    1. HAHA! Det har hänt mig också! Fast jag tror inte just de här är mjölkande kor. Kan iofs inte se det här ifrån och har inte traskat runt halva byn för att kolla. Typ! Lat! Går INTE igenom den typen av grönska!!!! Det finns sånt som är värre än kossor. Fästingar!
      Och jag dricker för övrigt aldrig mjölk… 😉

      Liked by 1 person

Comments are now closed.