… fotograferar, får man göra annat. T.ex mandalas i nån av apparna. Mappen jag har på Imacen är cool! Den spelar även skön, avslappnande zen-music. Nu tog jag en av dem och lekte en stund med i Photoshop. Bara lite olika filter.
Och så petade jag in en annan Mandala också – bara för skoj skull…

6 reaktioner på ”När man inte…

    1. Ja verkligen. Superkul så olika det blir beroende på vilket filter man väljer. Den uppe till vänster ser ut som en filtapplication, och den den uppe till höger som om den var målad på glas, ett fönster kanske.

      Liked by 1 person

        1. Jag hittade först ett par olika appar för iPad/iPhone, särskilt 2 st jag gillar. Och efter ett tag letade jag om det fanns nån för Macen också. Och det fanns det.
          Vet inte om det bra är App Store från Apple och Mac-enheter, eller om det också finns för PC och vad nu motsvarigheten för iPad heter.
          Men jag har ett par målarböcker också. Har bara inte hittat några riktigt bra pennor eller kritor. Får väl ta ett varv till. Clas Olsson kanske? Misstänker att acryl och vattenfärger färgar igenom på baksidan och nästa blad. Tusch är ju uteslutet!

          Gilla

Comments are now closed.