Känslor av vår

Fantastiskt väder! Sol, blå himmel och nästan vindstilla. Lär ska ha varit 8 grader varmt mitt på dan.
Jag gav mig förstås ut på cykeln. Fick för mig att åka till Erikshjälpen i dag också. Bara för att titta! Mingla lite bland folk! Inte köpa nåt!

HAHA!!!! Klart jag köpte nåt! Fast mest kläder den här gången. En del blusar och långbyxor. Nej, nån mannekänguppvisning bjuder jag inte på. Inte ens några bilder på blusarna och det andra. De åkte in i tvättmaskinen när jag kom hem, och hänger på tork nu.

Men jag tog faktiskt några bilder! Gick sakta 1,5 km och bara njöt. Sen hoppade jag upp på cykeln igen och trampade vidare. Och från den sekunden glmde jag bort att jag har kamera på iPhonen. Som vanligt.

Men man får vara glad för det lilla ibland! Och det kändes nästan som första vårdagen. Nästan man kunde låtsas att det var första vackra dagen i maj.

2 thoughts on “Känslor av vår

Kommentarer inaktiverade.