Visst! Absolut!

Det går alldeles utmärkt att ha arbetsplatsen i hallen!
Åtminstone temporärt…
Och när målarn gått hem för dagen…
Då kan man ha lite roligt med bilderna också – för det är inte målarn som gett sig på min tudelade schäslongsoffa… det är jag! Som även ”värmt upp” halltapeten en smula.  Med redigeringsprogrammet Pixlr. Är superkul!

Och han, målarn alltså, lär bli färdig med sitt arbete här i morgon. Då ska tapeterna upp, samt att han ska måla snickerierna i köket. Själva dörrarna och lådförstyckena ska ju skickas på sprutlackering. När det nu kan bli.
Och golvläggaren kommer på måndag.

Det känns som julafton när jag var liten!

Och som grädde på moset var ischiassmärtorna som handikappat mig i 2,5 veckor nu, borta helt idag. På ena sidan försvann det för några dagar sedan, men knivarna fortsatte köra runt i skinkan och vaderna desto mer på den andra.
Tills idag! HALLELUJA!!!!!

 

 

 

4 Comments

    1. Inte helt, tyvärr! Till o från känner jag av det fortfarande. Men betydligt lindrigare och inte hela tiden, så det är gott hopp om att resten också försvinner. 🙂

      Gilla

      1. Att våren kommer gör kanske susen hoppas jag. Bara att kunna vara ute och röra på sig utan att halka och slå ihjäl sig kan ju vara bra 🙂

        Gilla

Kommentarer inaktiverade.