Ingrid

Var på Maxi idag och handlade grönsaker. Fick förstås ögonen på bokrean, där de har 30% rabatt på böckerna nu. Och så föll ögonen på den här, Ingrid Bergman’s ”Mitt liv”. Ska bli spännande att läsa den.


Och så här i marginalen skrivet;

Just nu håller jag på att läsa Richard Wolff´s självbiografi Rikitikitavi.
Har kommit lite drygt 100 sidor på väg i den och har svårt göra paus. Verkligen en sidvändare! Fullkomligen älskar den!

Eventuellt – om jag kan få mg att göra det – skriver jag lite om den senare. Det har kommit till mig en del tankar och reaktioner. Törs bara inte lova… är ju som jag är… 😉

Och det får jag lov att vara… ❤

3 Comments

  1. Halloj! Det vore roligt att få läsa lite om Wolff-boken när du är klar. Jag är nyfiken på Ingrid-boken också. Höll i den för en tid sedan men lade tillbaka den, tror jag tyckte den var i dyraste laget då. Har inte hittat den på någon lokal bokrea här. Nåja, får bli ett senare köp hur som, bokhögen som väntar vinglar av höjd så jag får lugna ner mig med köpen 🙂
    Ha det bra!

    Gilla

    1. Tryckte på fel knappkombination så svaret for iväg innan jag skrivit färdigt. t-t-t-t-t-t-t-t—
      Lovar ingen regelrätt recension av Rikitikitavi, är inte nåt vidare bra på att skriva recensioner, men lite tankar kring den kanske.

      Liked by 1 person

Kommentarer inaktiverade.